Samsung Galaxy S23 Ultra’da Wi-Fi sorunu algılandı
Güney Koreli teknoloji devi Samsung, geçtiğimiz haftalarda düzenlediği etkinlikte merakla beklenen Galaxy S23 modellerini görücüye çıkardı.
Galaxy S23, Galaxy S23+ ve Galaxy S23 Ultra olmak üzere üç farklı modelden oluşan seri, şirketin kendi ülkesinde oldukça başarılı ön sipariş rakamlarına ulaştı.
Galaxy S23 Ultra’da Wi-Fi sorunu
Samsung Galaxy S23 Ultra satın alan bazı kullanıcılar, Wi-Fi 6 (802.11ax) iletişim sorunları yaşadıklarını bildiriyor.
Telefon sahiplerine göre kablosuz ağa bağlanırken “internet erişimi yok” bildirimi çıkıyor.
Bir kullanıcı, Samsung ile iletişime geçerek telefonu garanti kapsamında yenisiyle değiştirdiğini ancak yeni akıllı telefonda da aynı sorunla karşılaştığını söylüyor.
Samsung, Şubat ayı güncellemesi ile sorunu kısmen çözse de birçok kullanıcı hala benzer sorunları bildiriyor.
Konuyla ilgili Samsung’tan gelişigüzel bir açıklama gelmezken, telefonu fabrika ayarlarına döndürmek kesintiye uğrayan bir çözüm olabilir.